Rīgas Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skola
Aktīvās izglītības programmu licences
| Nr. | Nosaukums |
| 1. | Akordeona spēle I |
| 2. | Alta spēle II |
| 3. | Alta spēle III |
| 4. | Čella spēle II |
| 5. | Čella spēle III |
| 6. | Dziedāšana III |
| 7. | Eifonija spēle II |
| 8. | Fagota spēle |
| 9. | Fagota spēle II |
| 10. | Fagota spēle III |
| 11. | Flautas spēle |
| 12. | Flautas spēle II |
| 13. | Flautas spēle III |
| 14. | Ģitāras spēle |
| 15. | Ģitāras spēle I |
| 16. | Klarnetes spēle |
| 17. | Klarnetes spēle II |
| 18. | Klarnetes spēle III |
| 19. | Klavierspēle |
| 20. | Klavierspēle I |
| 21. | Klavierspēle III |
| 22. | Kokles spēle |
| 23. | Kokles spēle II |
| 24. | Kokles spēle III |
| 25. | Kontrabasa spēle II |
| 26. | Kora klase |
| 27. | Kora klase II |
| 28. | Mežraga spēle II |
| 29. | Obojas spēle |
| 30. | Obojas spēle II |
| 31. | Obojas spēle III |
| 32. | Saksofona spēle |
| 33. | Saksofona spēle II |
| 34. | Saksofona spēle III |
| 35. | Sitaminstrumentu spēle |
| 36. | Sitaminstrumentu spēle II |
| 37. | Sitaminstrumentu spēle III |
| 38. | Trombona spēle |
| 39. | Trombona spēle II |
| 40. | Trompetes spēle |
| 41. | Trompetes spēle II |
| 42. | Tubas spēle II |
| 43. | Vijoles spēle II |
| 44. | Vijoles spēle III |
| 45. | Vizuāli plastiskā māksla |
| 46. | Vizuāli plastiskā māksla II |
Aktīvās interešu izglītības programmas
| Nr. | Joma | Apakšjoma | Programmas nosaukums |
| 1. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Pūšaminstrumenti | Pūšaminstrumenti |
| 2. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Sitaminstrumenti | Sitaminstrumenti |
| 3. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Stīgu instrumenti | Stīgu instrumenti |
| 4. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Taustiņinstrumenti | Taustiņinstrumenti |
| 5. | Kultūrizglītība, Mūzika | Muzicēšanas pamatprasmes | Sagatavošanas klase |
| 6. | Kultūrizglītība, Mūzika | Vokālā apmācība / solisti | |
| 7. | Kultūrizglītība, Vizuālā un vizuāli plastiskā māksla | Zīmēšana, gleznošana | Sagatavošanas klase |