Rīgas Pārdaugavas Mūzikas un mākslas skola
Aktīvās izglītības programmu licences
Nr. | Nosaukums |
1. | Akordeona spēle |
2. | Akordeona spēle I |
3. | Alta spēle |
4. | Alta spēle II |
5. | Alta spēle III |
6. | Čella spēle |
7. | Čella spēle II |
8. | Čella spēle III |
9. | Dziedāšana III |
10. | Eifonija spēle II |
11. | Fagota spēle |
12. | Fagota spēle II |
13. | Fagota spēle III |
14. | Flautas spēle |
15. | Flautas spēle II |
16. | Flautas spēle III |
17. | Ģitāras spēle |
18. | Ģitāras spēle I |
19. | Klarnetes spēle |
20. | Klarnetes spēle II |
21. | Klarnetes spēle III |
22. | Klavierspēle |
23. | Klavierspēle I |
24. | Klavierspēle III |
25. | Kokles spēle |
26. | Kokles spēle II |
27. | Kokles spēle III |
28. | Kontrabasa spēle |
29. | Kontrabasa spēle II |
30. | Kora klase |
31. | Kora klase II |
32. | Mežraga spēle II |
33. | Obojas spēle |
34. | Obojas spēle II |
35. | Obojas spēle III |
36. | Saksofona spēle |
37. | Saksofona spēle II |
38. | Saksofona spēle III |
39. | Sitaminstrumentu spēle |
40. | Sitaminstrumentu spēle II |
41. | Sitaminstrumentu spēle III |
42. | Trombona spēle |
43. | Trombona spēle II |
44. | Trompetes spēle |
45. | Trompetes spēle II |
46. | Tubas spēle |
47. | Tubas spēle II |
48. | Vijoles spēle |
49. | Vijoles spēle II |
50. | Vijoles spēle III |
51. | Vizuāli plastiskā māksla |
52. | Vizuāli plastiskā māksla II |
Aktīvās interešu izglītības programmas
Nr. | Joma | Apakšjoma | Programmas nosaukums |
1. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Pūšaminstrumenti | Pūšaminstrumenti |
2. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Sitaminstrumenti | Sitaminstrumenti |
3. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Stīgu instrumenti | |
4. | Kultūrizglītība, Mūzika | Instrumentu spēle, Taustiņinstrumenti | Taustiņinstrumenti |
5. | Kultūrizglītība, Mūzika | Muzicēšanas pamatprasmes | Sagatavošanas klase |
6. | Kultūrizglītība, Mūzika | Vokālā apmācība / solisti | |
7. | Kultūrizglītība, Vizuālā un vizuāli plastiskā māksla | Zīmēšana, gleznošana | Sagatavošanas klase |